Reklamacje i odstąpienie od umowy

Zwroty

Zwrotu możesz dokonać w terminie 30 dni od momentu odebrania zamówienia.

Zabezpiecz zwracany produkt oraz umieść go w kartonie razem z wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu. Jeśli nie posiadasz Formularza Zwrotu, pobierz go tutaj : Formularz zwrotu.

Pamiętaj o dołączeniu paragonu, jeżeli posiadasz fakturę, przez wysyłką skontaktuj się ze sklepem w celu wygenerowania faktury korekty

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.

Towary nie podlegające zwrotowi:

Płyty CD, książki, czasopisma, towary produkowane na specjalne zamówienie (w tym farby), towary zamawiane z zagranicy na specjalne zamówienie, towary użyte do malowania, które noszą ślady użytkowania, również otwarte farby, podkłady i lakiery.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 717258898. Możesz również zweryfikować stan towaru przy dostawcy.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@fine-art.com.pl lub telefonicznie: 717258898. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Adres do wysyłki:

Fine-Art S.C.

Serowarska 1B

54-009 Wrocław

 

Poniżej formularz do ściągnięcia:
Formularz reklamacji

 

Po okresie gwarancyjnym możesz skorzystać z odpłatnej naprawy serwisowej. Urządzenie należy wysłać na adres sklepu wraz z wypełnionym formularzem, przed przystąpieniem do naprawy poinformujemy Cię o kosztach naprawy. 

Formularz serwisowy

 

 

Poniżej zdjęcia nieprawidłowo czyszczonych aerografów. Brud jest przyczyną 98% usterek. Dlatego przed wysyłką prosimy o dokładne przejrzenie poniższych zdjęć












Taki osad powoduje zbyt długie moczenie aerografu w nieprawidłowym rozpuszczalniku






Dziękujemy
Serwis Fine-Art.