Serwis i gwarancja

!!! UWAGA !!!

Serwis przyjmuje urządzenia do naprawy po 30.09.2025r.

Przepraszamy za niedogodności. 

 

Zapewniamy serwis pogwarancyjny wszystkich sprzedawanych przez nas urządzeń za 50zł netto (61,50brutto).

Po okresie gwarancyjnym możesz skorzystać z odpłatnej naprawy serwisowej. Urządzenie należy wysłać na adres sklepu wraz z wypełnionym formularzem, przed przystąpieniem do naprawy poinformujemy Cię o kosztach naprawy. 

Formularz serwisowy

Formularz nie jest obowiązkowy ale ułatwi nam kontakt i przyspieszy proces naprawy.

Adres serwisu:

Fine-Art sp. z o.o.

Ul. Serowarska 1 / B

54-009 Wrocław

Urządzenie możesz również dostarczyć osobiście, na miejscu sprawdzimy czy wymaga ono kompleksowej naprawy czy tylko regulacji. Klienci naszego sklepu mogą skorzystać z jednej darmowej naprawy do 1rbg - zalicza się do niej np: wymiana oleju w kompresorze, wykręcenie zerwanego gwintu lub wymiana uszczelki wewnętrznej. 

 

 

 

Naprawa gwarancyjna

Aerografy

Tylko aerografy Iwata objęte są pięcioletnią gwarancją. Iwata gwarantuje, że aerografy  nie mają żadnych wad fabrycznych ani materiałowych i udziela gwarancji na okres 5 lat od daty dokonania zakupu. H&S 2 lata, pozostałe 1 rok.

Każda część aerografu, która okaże się wadliwa w tym czasie zostanie bezpłatnie wymieniona na nową pod warunkiem dostarczenia dowodu zakupu.

Gwarancja nie obejmuje części uszkodzonych mechanicznie, eksploatacyjnych oraz uszkodzonych w wyniku nieprawidłowej obsługi aerografu.

Dysze i iglice  jako części eksploatacyjne ulegają zużyciu w związku z tym  powinny być wymieniane od czasu do czasu i nie są objęte powyższą gwarancją.

 

Kompresory.

Wszystkie kompresory objęte są roczną gwarancją.

Każda część, która okaże się wadliwa w tym czasie zostanie bezpłatnie wymieniona na nową lub naprawiona pod warunkiem dostarczenia dowodu zakupu.

Naprawa i czyszczenie:

Jako dystrybutor zapewniamy pomoc techniczną i serwis wszystkich aerografów i kompresorów.

 

Naprawy gwarancyjne są bezpłatne pod warunkiem dostarczenia dowodu zakupu w naszym sklepie i wypełnienie druku reklamacyjnego dostępnego w zakładce "Reklamacje"